Skip to main content
Beantwoord

Problemen met nummerbehoud

  • April 17, 2020
  • 5 reacties
  • 952 keer bekeken

Deze heb ik vaker voorbij zien komen. Deducerend kom ik tot de conclusie dat dit met overstappen en nummer behoud te maken heeft.

 

Een medewerker zal het regelen zonder erbij te vermelden wat het probleem en de oplossing hiervoor is.

 

Ik ervaar hetzelfde probleem!

 

Dus laat die medewerker die het op kan lossen maar doorkomen!😋

Beste antwoord door Romy

Hi Veldhuisbernd. Ik heb even met je meegekeken, maar ik zie dat jouw nummerbehoud is afgewezen omdat jouw huidige contract niet binnen 4 maanden afloopt, dan kunnen wij het nummer niet overnemen. Klopt dat?

5 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2020

Hi Veldhuisbernd. Ik heb even met je meegekeken, maar ik zie dat jouw nummerbehoud is afgewezen omdat jouw huidige contract niet binnen 4 maanden afloopt, dan kunnen wij het nummer niet overnemen. Klopt dat?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 20, 2020

Dat klopt, daarom wilde ik ook het ben abbonement alvast starten. En later het nummerbehoud afwikkelen.

 

Het aanvragen luktyndua niet, vanwege de foutmelding.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • April 21, 2020

Hoi @veldhuisbernd! Ik kan het abonnement voor je activeren zodat je nu al kunt genieten van jouw Ben abonnement. Je zou dan zelf wel nog 4 maanden voor je einddatum nummerbehoud nogmaals moeten aanvragen. Zal ik het Ben abonnement voor je activeren?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • April 22, 2020

Hoi @Merve ja graag!

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • April 23, 2020

Dat is prima! Het abonnement is geactiveerd. Je kunt vanaf nu gebruik maken van de Ben simkaart. Ik wens je een mooie dag:blush: