Skip to main content
Beantwoord

Provider switch

  • 18 maart 2019
  • 2 reacties
  • 440 keer bekeken

Vanaf vandaag zit ik bij Ben en niet meer bij t-mobile, ik heb mijn eige nummer behouden maar, krijg de melding dat mijn sim niet geregistreerd is voor spraak. Hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Romy

Hi Semmy. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat jouw probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 19 maart 2019
Hi! Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten bij Ben. Oei! Ervaar je tijdens het bellen hierdoor problemen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2019
Hi Semmy. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop dat dit komt omdat jouw probleem inmiddels verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Dan help ik je natuurlijk verder!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen