Hoi @Geert van Dijk Hartelijk dank voor het bestellen van een tweede Ben abonnement, dat waarderen wij!
Je mag bij AMP Groep navragen wat de procedure precies is bij het afleveren van een bestelling. Je hoeft niet akkoord te gaan als je dit liever niet wilt natuurlijk. Dan kan je via een andere weg je Ben abonnement afsluiten, je kan er ook voor kiezen om online 1 cent te pinnen, dan komt de koerier niet aan de deur maar gaat de bestelling met PostNL mee.
https://www.ben.nl/service/bestelling-aanbod/bezorging-gebruik-nemen
Tja ook dit ga ik niet winnen - omdat u (de klantenservice) mij niet gelooft…
Het is nog erger dan u aangeeft!
1) ik had al een abo, betaal al jaren probleemloos via incasso
dwz: u weet wie ik ben EN dat ik probleemloos 8 euro per maand kan afdragen
2 bij BESTELLEN moest ik 1 cent overmaken, VREEMD - maar als dat de werkwijze is? Accoord. Maakt me niet uit
3: ook bij LEVERING moest ik opnieuw 1 cent overmaken op het PINapparaat van de chauffeur
4: bovendien MOEST hij een foto van mijn paspoort maken met zijn tablet
Ik kan u een kopie van mijn bankafschrift zenden - want ik heb ECHT 2x 1 cent moeten betalen.
Ik vond dat achteraf toch wel vernederend!
NB: er was zelfs na betsellen en betalen van 1 cent helemaal geen OPTIE om het per post te laten verzenden
Ja, ik ga dit niet winnen…
Maar JAMMER dat dat zo moet!
gr geert van dijk
Hoi @Geert van Dijk Kan jij onze klantenservice berichten via www.ben.nl/service/contact dan kunnen wij nakijken wat de reden is dat jij twee keer 1 cent moest pinnen, het kan zijn dat de naam van de rekeninghouder misschien niet hetzelfde is. Ik lees uit jouw bericht dat jij jouw bestelling al ontvangen hebt.