Hoi, ik heb verleden week een abonnement afgesloten bij Ben met ingang van 23 november 2019. Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd maar dat is nog in behandeling. Het nummer dat ik wel al heb gekregen van Ben is niet actief. Dat wil zeggen als ik wordt gebeld krijgt de beller de boodschap dat het nummer dat is gebeld nu niet wordt beantwoord en ik kan zelf ook niet bellen. Moet ik misschien nog even wachten of is er iets misgegaan?
Hoi
Hoi Merve, mijn klantnummer bij Tele2 is klantnummer verwijderd]. Ik heb dit nummer gekopieerd van de website van Tele2 dus het kan eigenlijk niet fout zijn. Maar ik heb dit nummer eergisteren ook doorgegeven en daarop volgde toen ook de mededeling dat het nummer niet klopt. Je mag het verzoek om nummerbehoud ook wel laten vervallen dan ga ik verder met het nummer van de sim kaart die ik van jullie heb ontvangen. Als je kunt regelen dat dat nummer actief wordt dan mag het verzoek voor nummerbehoud vervallen. Alvast bedankt, Ina Bazuin
Hi Ina! Wat vreemd dat het dan wordt afgewezen door Tele2. Ik heb de simkaart voor je geactiveerd zodat je kunt genieten van het abonnement. Je kunt altijd nog met het juiste klantnummer opnieuw nummerbehoud aanvragen via www.ben.nl/nummerbehoud Ik wens je heel veel plezier met het abonnement!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.