Skip to main content
Antwoord

SIM ontvangen -- niet actief + nummerbehoud

  • October 4, 2019
  • 13 reacties
  • 834 keer bekeken

Hoi,

Wil iemand eens de gegevens controleren aub? En het abo activeren.

Ik heb vandaag de SIM kaart ontvangen, al zie ik deze niet terug onder IkBEN...

Hoi , je Ben abonnement is opgezegd

Je kunt de komende maand nog inloggen in Ik Ben en de Ben app.
Hieronder kun je de meest recente facturen downloaden.


Ook heb ik nummerbehoud aangevraagd. Ik herinner me wel dat er iedere keer 'n foutmelding wordt gegeven op de nummerbehoud pagina >>
porting not possible

Op mijn contract staat nummerbehoud:ja Dit is trouwens 'n nr van 'n AH prepaid. Ik heb net alles moeten veranderen incl DigiD etc...
en heb echt dit nr nodig.

Wil iemand het eens nakijken aub?

Bvd voor de medewerking

Mvg,
jpj

Beste antwoord door Romy

Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven dat je je nummer wilde behouden, maar het verzoek nooit is afgerond. Je kunt dit zelf gemakkelijk regelen via nummerbehoud in de Ik-Ben omgeving. Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag! Succes!

13 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 7, 2019
Hi Jp!

Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik met je mee!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • October 8, 2019
Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven dat je je nummer wilde behouden, maar het verzoek nooit is afgerond. Je kunt dit zelf gemakkelijk regelen via nummerbehoud in de Ik-Ben omgeving. Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag! Succes!

  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • October 9, 2019

@Romy

Ik kom niet veel verder op die pagina?!

Iedere keer geeft deze pagina 'n foutmelding >> Porting not possible (zie screenshot)

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 10, 2019
Hoi! Zou je het via www.ben.nl/nummerbehoud kunnen proberen? Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.

  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • October 10, 2019
Hoi Merve,

Dit heb ik al geprobeert. Ik post hierboven 'n screenshot van die pagina met 'n foutmelding >> Porting not possible

Wil je dit eens nakijken aub?

bvd,
jpj

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 10, 2019
Wat vreemd dat het niet lukt! Ik zie namelijk hier geen reden voor. Mag ik misschien weten vanuit welke provider je wilt overstappen naar Ben?

  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • October 10, 2019
Hoi @Merve ,

De webpagina geeft iedere keer 'n fout aan >> porting not possible (Zie screenshot)

Ik heb het getest op IE of Firefox, beiden geven dezelfde fout. Je kan op die pagina helemaal niks invullen.

Het nr om te behouden is van 'n AH Prepaid, maar ik kan helemaal niks invullen op die pagina >>
https://www.ben.nl/inloggen?destination=nummerbehoud/msisdn

IE




Firefox

Hier heb je die pagina met de 3 stappen




Of je nu op "nummerbehoud aanvragen" drukt of op "Status bekijken" .....Beide komen uit op dezelfde pagina met 'n foutmelding PORTING NOT POSSIBLE


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 11, 2019
Hoi! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw gebruikersnaam waarmee je bent ingelogd? Dan kijk ik het meteen voor je na.

  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • October 14, 2019
Hoi @Merve

Heb ik gedaan

inlog = jpj77

  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • October 15, 2019

Hoi,

Wil iemand eens aangeven wanneer dit abo ingaat? 1nov….?

 

Op het contract dat ik heb ontvangen incl de simkaart, staat nummerbehoud op JA.

Als ik die nrbehoud url vlg, dan krijg ik iedere keer “porting not possible”

 

@Merve zou dit nakijken in mijn IkBEN account.

 

Bvd,

jpj


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 16, 2019

Hi Jpj! Excuses voor het wachten! Je gebruikt de verkeerde gebruikersnaam! Kun je deze eens proberen: jpj770? Laat me even weten of dit wel heeft mogen werken!


  • Auteur
  • Ben goed bezig
  • October 16, 2019

Hoi @Romy 

 

Bedankt voor de info…

 

Ik had het nieuwe abo via jpj77 aangevraagd, vandaar….

 

Het is eindelijk gelukt >»

 

[quote]

Je nummerbehoud is goedgekeurd. Je huidige aanbieder heeft mij laten weten dat je mobiele nummer vanaf 21-10-2019 overgezet kan worden naar Ben. Ik zet jouw nummer dan ook op 21-10-2019 over naar Ben. Het overzetten vindt plaats tussen 8:30 en 17:30 uur. [/quote]

 

Ik neem aan dat de nieuwe simkaart vanaf deze datum actief is met het oude nr?

 

Nogmaals dank voor de snelle service :)

 

Gr,

jpj


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 17, 2019

Ah, wat fijn om te horen! Ja, dat klopt helemaal. Ik wens je alvast veel plezier met het abonnement!