Hi Jp!
Kun je mij in een
privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik met je mee!
Bedankt voor de gegevens. Ik zie dat je bij je bestelling hebt aangegeven dat je je nummer wilde behouden, maar het verzoek nooit is afgerond. Je kunt dit zelf gemakkelijk regelen via
nummerbehoud in de Ik-Ben omgeving. Als je nog vragen hebt, hoor ik dat graag! Succes!
@Romy
Ik kom niet veel verder op die pagina?!
Iedere keer geeft deze pagina 'n foutmelding >> Porting not possible (zie screenshot)
Hoi! Zou je het via
www.ben.nl/nummerbehoud kunnen proberen? Ik hoor graag van je of het hiermee werkt.
Hoi Merve,
Dit heb ik al geprobeert. Ik post hierboven 'n screenshot van die pagina met 'n foutmelding >> Porting not possible
Wil je dit eens nakijken aub?
bvd,
jpj
Wat vreemd dat het niet lukt! Ik zie namelijk hier geen reden voor. Mag ik misschien weten vanuit welke provider je wilt overstappen naar Ben?
Hoi
@Merve ,
De webpagina geeft iedere keer 'n fout aan >>
porting not possible (Zie screenshot)
Ik heb het getest op IE of Firefox, beiden geven dezelfde fout.
Je kan op die pagina helemaal niks invullen.
Het nr om te behouden is van 'n AH Prepaid, maar ik kan helemaal niks invullen op die pagina >>
https://www.ben.nl/inloggen?destination=nummerbehoud/msisdn
IE
Firefox
Hier heb je die pagina met de 3 stappen
Of je nu op "nummerbehoud aanvragen" drukt of op "Status bekijken" .....Beide komen uit op dezelfde pagina met 'n foutmelding
PORTING NOT POSSIBLE
Hoi! Zou je mij een
privébericht kunnen sturen met jouw gebruikersnaam waarmee je bent ingelogd? Dan kijk ik het meteen voor je na.
Hoi @Merve
Heb ik gedaan
inlog = jpj77
Hoi,
Wil iemand eens aangeven wanneer dit abo ingaat? 1nov….?
Op het contract dat ik heb ontvangen incl de simkaart, staat nummerbehoud op JA.
Als ik die nrbehoud url vlg, dan krijg ik iedere keer “porting not possible”
@Merve zou dit nakijken in mijn IkBEN account.
Bvd,
jpj
Hi Jpj! Excuses voor het wachten! Je gebruikt de verkeerde gebruikersnaam! Kun je deze eens proberen: jpj770? Laat me even weten of dit wel heeft mogen werken!
Hoi @Romy
Bedankt voor de info…
Ik had het nieuwe abo via jpj77 aangevraagd, vandaar….
Het is eindelijk gelukt >»
Je nummerbehoud is goedgekeurd. Je huidige aanbieder heeft mij laten weten dat je mobiele nummer vanaf 21-10-2019 overgezet kan worden naar Ben. Ik zet jouw nummer dan ook op 21-10-2019 over naar Ben. Het overzetten vindt plaats tussen 8:30 en 17:30 uur.
Ik neem aan dat de nieuwe simkaart vanaf deze datum actief is met het oude nr?
Nogmaals dank voor de snelle service :)
Gr,
jpj
Ah, wat fijn om te horen! Ja, dat klopt helemaal. Ik wens je alvast veel plezier met het abonnement!