Skip to main content

simkaart

  • 22 januari 2019
  • 1 reactie
  • 251 keer bekeken

Doordat Ben geen nummerbehoud kon geven heb ik de toegezonden sim kaart terug gestuurd naar postadres Ben. Tot 4 maal toe heb ik de mail beantwoord en 4 keer lukt het niet. Toen telefonisch overlegd en de mevr. zei : Ik kan dit NIET voor u regelen. Nu heb geen geen sim kaart meer . Wat moet ik doen om te voorkomen dat ik moet betalen voor iets wat ik niet gebruik ??

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 22 januari 2019
Hi! Ik kan me voorstellen dat je niet wilt betalen voor iets wat je niet gebruikt. Kan ik hieruit opmaken dat je jouw bestelling wilt annuleren?

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen