Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren

  • 16 januari 2019
  • 8 reacties
  • 1062 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart besteld omdat mijn oude kapot was gegaan. Nu heb ik deze ontvangen maar als ik op de website of in de app op het kopje "simkaart activeren" klik komt er te staan dat er geen verzoek voor het vervangen van de simkaart bekend is. Ik kan de simkaart nu dus niet activeren. Hoe zou ik dit op kunnen lossen?

Beste antwoord door Johrick

Heyy Josephine.spit!

Je kan je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het lukt, mocht het niet lukken. Laat het dan even weten! πŸ˜‰

Fijne avond verder!
Bekijk origineel

8 reacties

Johrick
Administrator
Forum|alt.badge.img+1
  • Administrator
  • 18 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2019
Heyy Josephine.spit!

Je kan je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het lukt, mocht het niet lukken. Laat het dan even weten! πŸ˜‰

Fijne avond verder!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 17 januari 2019
Johrick schreef:
Heyy Josephine.spit!

Je kan je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het lukt, mocht het niet lukken. Laat het dan even weten! ;)

Fijne avond verder!


Dit heb ik al gedaan, maar als ik dus klik op "activeren simkaart" komen er geen stappen te staan maar alleen het bericht dat er geen verzoek voor vervangende simkaart bekend is.

Johrick
Administrator
Forum|alt.badge.img+1
  • Administrator
  • 18 reacties
  • 17 januari 2019
Hi Josephine,

Dat is lastig! Een moderator komt vanzelf bij dit bericht langs en zal dan voor jou in het systeem kijken wat er mis is gegaan πŸ˜‰

Fijne avond verder!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 18 januari 2019
Hi! Josephine. Kun je me de laatste vier cijfers van de 19 cijferige code op jouw simkaart geven? Dan maak ik het in orde voor je.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 18 januari 2019
Romy schreef:
Hi! Josephine. Kun je me de laatste vier cijfers van de 19 cijferige code op jouw simkaart geven? Dan maak ik het in orde voor je.

9139,
alvast bedankt!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 21 januari 2019
Bedankt. Ik probeer hem te activeren, maar ik krijg een foutcode. Zijn dit de cijfers van jouw nieuwe simkaart?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 21 januari 2019
Romy schreef:
Bedankt. Ik probeer hem te activeren, maar ik krijg een foutcode. Zijn dit de cijfers van jouw nieuwe simkaart?

Ja, dit zijn de cijfers van mijn nieuwe simkaartl

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 21 januari 2019
josephine.spit schreef:

Romy schreef:
Bedankt. Ik probeer hem te activeren, maar ik krijg een foutcode. Zijn dit de cijfers van jouw nieuwe simkaart?
Ja, dit zijn de cijfers van mijn nieuwe simkaartl


Hi Josephine, ik heb de simkaart voor je geannuleerd ☺️

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen