Beantwoord

Simkaart activeren

  • 16 January 2019
  • 8 reacties
  • 957 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart besteld omdat mijn oude kapot was gegaan. Nu heb ik deze ontvangen maar als ik op de website of in de app op het kopje "simkaart activeren" klik komt er te staan dat er geen verzoek voor het vervangen van de simkaart bekend is. Ik kan de simkaart nu dus niet activeren. Hoe zou ik dit op kunnen lossen?
icon

Beste antwoord door Johrick 16 January 2019, 17:48

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Heyy Josephine.spit!

Je kan je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het lukt, mocht het niet lukken. Laat het dan even weten! 😉

Fijne avond verder!
Heyy Josephine.spit!

Je kan je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het lukt, mocht het niet lukken. Laat het dan even weten! ;)

Fijne avond verder!


Dit heb ik al gedaan, maar als ik dus klik op "activeren simkaart" komen er geen stappen te staan maar alleen het bericht dat er geen verzoek voor vervangende simkaart bekend is.
Reputatie 2
Badge +1
Hi Josephine,

Dat is lastig! Een moderator komt vanzelf bij dit bericht langs en zal dan voor jou in het systeem kijken wat er mis is gegaan 😉

Fijne avond verder!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Josephine. Kun je me de laatste vier cijfers van de 19 cijferige code op jouw simkaart geven? Dan maak ik het in orde voor je.
Hi! Josephine. Kun je me de laatste vier cijfers van de 19 cijferige code op jouw simkaart geven? Dan maak ik het in orde voor je.
9139,
alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt. Ik probeer hem te activeren, maar ik krijg een foutcode. Zijn dit de cijfers van jouw nieuwe simkaart?
Bedankt. Ik probeer hem te activeren, maar ik krijg een foutcode. Zijn dit de cijfers van jouw nieuwe simkaart?
Ja, dit zijn de cijfers van mijn nieuwe simkaartl
Reputatie 3
Badge +2

Bedankt. Ik probeer hem te activeren, maar ik krijg een foutcode. Zijn dit de cijfers van jouw nieuwe simkaart?Ja, dit zijn de cijfers van mijn nieuwe simkaartl


Hi Josephine, ik heb de simkaart voor je geannuleerd ☺️

Reageer