Beantwoord

Simkaart activeren Ben bij samsung

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 300 keer bekeken

Hey,

Ik heb twee vragen.
Ik heb een nieuwe telefoon en daarbij een nieuw abonnement aangevraagd bij jullie. Nu heb ik een tijdelijke simkaart van jullie gekregen en nog wachtend op mijn nummerbehoud. 

Vraag 1: Mijn telefoon blijft vermelden dat de simkaart nog niet is geactiveerd. Maar nergens kan ik vinden waar ik deze simkaart activeer. Meerdere keren mijn telefoon uit een aan gedaan om te proberen of de simkaart ging vragen om een nummer voor activatie van de simkaart. Helaas lukte dat niet.
Hoe activeer ik mijn simkaart? Het stappenplan van jullie simkaart activatie lukt niet omdat deze dus niks aangeeft. Op het icoontje met de tekst dat ‘de simkaart nog niet is geactiveerd’ kan ik ook niet klikken.

Vraag 2: Hoe lang duurt het ongeveer voordat je het nummerbehoud binnenkrijgt? 

Groet,
Aure
 

icon

Beste antwoord door Merve 26 January 2021, 08:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi Aure! Ik snap dat je graag gebruik wilt maken van de Ben simkaart. Ik help je hier graag mee verder. Als het goed is heb je een mail ontvangen dat jouw nummerbehoud verzoek is goedgekeurd. Hierin kun je ook lezen per wanneer het nummer wordt overgezet naar Ben. Het is ook mogelijk om het tijdelijke nummer te activeren tot dat jouw nummer wordt overgezet. Dit kun je alleen doen via de klantenservice. Ik hoop dat je hiermee verder kunt.

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik dat graag. Ik wens je een mooie dag!

Hey Merve,

Dank voor de snelle reactie!

Wat fijn.

Wel heb ik helaas geen mail ontvangen over nummerbehoud. Misschien moet ik deze nogmaals aanvragen? Wat is handig?

 

Met vriendelijke groet,

 

Aure van Es

Reputatie 5
Badge +9

Hoi Aure, 

 

Als het goed is heb je een mail ontvangen met jouw Ik-Ben inlog gegevens. Hier staat onderin de mail uitleg over het nummerbehoud. Als je het niet kunt vinden, kijk ik graag even met je mee. Kun je me dan jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN sturen? Dit moet je via dit account versturen en niet in dit topic (dat is veiliger voor jouw eigen persoonsgegevens) 

Reageer