Skip to main content
Beantwoord

Simkaart niet ondersteund

• 4 maart 2019
  • 3 reacties
  • 401 keer bekeken

Op 4 maart zou mijn nieuwe simkaart geactiveerd kunnen worden met nummer behoud.
Ssimkaart in simlock vrij toestel gedaan echter geeft deze aan simkaart niet ondersteund. Telefoon uitgezet en opnieuw aangezet,wederom zelfde melding.

Op Ben account gekeken om simkaart te activeren,ook hier was dat niet mogelijk.

Graag zsm een reactie daar dit een zakelijk nummer betreft, welke is gekoppeld aan een alarmcentrale.

Beste antwoord door Shanna

Goedemorgen! Ik zie inderdaad dat jouw nummerbehoud niet heeft plaatsgevonden. Ik heb dit voor jou aangegeven bij onze technische afdeling. Zij zullen er zo snel mogelijk voor zorgen dat jouw simkaart actief is met jouw oude vertrouwde nummer. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

3 reacties

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2019
Goedemorgen! Ik zie inderdaad dat jouw nummerbehoud niet heeft plaatsgevonden. Ik heb dit voor jou aangegeven bij onze technische afdeling. Zij zullen er zo snel mogelijk voor zorgen dat jouw simkaart actief is met jouw oude vertrouwde nummer. Sorry voor het ongemak.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • 5 maart 2019
Hallo Shanna,

Dank je wel voor je reactie op mijn bericht, ik heb de klantenservice telefonisch benaderd en die hebben dit niet aangegeven, zij hebben een nieuwe simkaart aangemaakt. Echter de simkaart werkt nu wel.

dank je wel voor de snelle service

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 5 maart 2019
Ik zie inderdaad dat de technische afdeling jouw nummerbehoud heeft laten afronden. Fijn dat alles nu werkt! Ik wens je een prettige avond toe.

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen