Op 4 maart zou mijn nieuwe simkaart geactiveerd kunnen worden met nummer behoud.
Ssimkaart in simlock vrij toestel gedaan echter geeft deze aan simkaart niet ondersteund. Telefoon uitgezet en opnieuw aangezet,wederom zelfde melding.
Op Ben account gekeken om simkaart te activeren,ook hier was dat niet mogelijk.
Graag zsm een reactie daar dit een zakelijk nummer betreft, welke is gekoppeld aan een alarmcentrale.
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen! Ik zie inderdaad dat jouw nummerbehoud niet heeft plaatsgevonden. Ik heb dit voor jou aangegeven bij onze technische afdeling. Zij zullen er zo snel mogelijk voor zorgen dat jouw simkaart actief is met jouw oude vertrouwde nummer. Sorry voor het ongemak.
Hallo Shanna,
Dank je wel voor je reactie op mijn bericht, ik heb de klantenservice telefonisch benaderd en die hebben dit niet aangegeven, zij hebben een nieuwe simkaart aangemaakt. Echter de simkaart werkt nu wel.
dank je wel voor de snelle service
Dank je wel voor je reactie op mijn bericht, ik heb de klantenservice telefonisch benaderd en die hebben dit niet aangegeven, zij hebben een nieuwe simkaart aangemaakt. Echter de simkaart werkt nu wel.
dank je wel voor de snelle service
Ik zie inderdaad dat de technische afdeling jouw nummerbehoud heeft laten afronden. Fijn dat alles nu werkt! Ik wens je een prettige avond toe.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.