Skip to main content
Antwoord

Simkaart ongeldig

  • September 19, 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Hi Ben,

 

Voor mijn oma hebben we een nieuwe telefoon gekocht. Bij aanzetten krijgen we de melding simkaart ongeldig. Is hier iets aan te doen?

 

Groet,

Elanor

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @ElanorJ,

Ik help jullie hier graag verder mee! Ik raad je allereerst aan om een andere simkaart eens in de nieuwe telefoon te plaatsen. Zo kun je achterhalen of de problemen ontstaan door de nieuwe telefoon of de simkaart. Als de problemen komen door de simkaart, omdat een andere simkaart wel werkt, raad ik je aan om met je oma (als zij de contracthouder is van het abonnement) contact op te nemen met onze klantenservice voor een nieuwe simkaart.

Als jullie erachter komen dat de problemen ontstaan door de telefoon, raad ik je aan om hier de telefoon aan te melden voor een reparatie, als jullie de telefoon via onze webshop hebben gekocht. Als je de telefoon via een andere winkel hebt gekocht, kun je hiermee contact opnemen voor de volgende stap.

1 reactie

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • September 20, 2021

Hoi @ElanorJ,

Ik help jullie hier graag verder mee! Ik raad je allereerst aan om een andere simkaart eens in de nieuwe telefoon te plaatsen. Zo kun je achterhalen of de problemen ontstaan door de nieuwe telefoon of de simkaart. Als de problemen komen door de simkaart, omdat een andere simkaart wel werkt, raad ik je aan om met je oma (als zij de contracthouder is van het abonnement) contact op te nemen met onze klantenservice voor een nieuwe simkaart.

Als jullie erachter komen dat de problemen ontstaan door de telefoon, raad ik je aan om hier de telefoon aan te melden voor een reparatie, als jullie de telefoon via onze webshop hebben gekocht. Als je de telefoon via een andere winkel hebt gekocht, kun je hiermee contact opnemen voor de volgende stap.