Skip to main content

Na de aankoop van een woning en het ondertekenen van alle benodigde documenten, ben ik erachter gekomen dat ik een A2-codering heb op een telefoonabonnement. Mij is expliciet verteld dat hier niets aan gedaan kan worden zolang de registratie nog actief is.

Ondanks meerdere telefoontjes en e-mails, heb ik tot nu toe geen oplossing gevonden. Daarom hoop ik via dit bericht alsnog aandacht te krijgen voor mijn situatie.

Destijds had ik financiële moeilijkheden, maar inmiddels is mijn situatie gestabiliseerd. Door deze registratie loop ik nu echter het risico mijn droomhuis mis te lopen. Ik hoop dat Odido mij kan helpen om deze codering zo snel mogelijk te laten verwijderen, zodat ik de hypotheek voor mijn woning kan afronden.

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Bedankt voor het openen van dit topic.

Begrijpelijk dat je dit nu zo snel mogelijk opgelost ziet, ik zie dat je hier al telefonisch contact over hebt gehad met mijn klantenservice en zij dit voor je aan het onderzoeken zijn.Je ontvangt zo spoedig mogelijk een update hierover. 

 

Groeten van Shaira & Ben


Reageer