Skip to main content
Antwoord

Status abonnement

  • February 1, 2019
  • 2 reacties
  • 369 keer bekeken

Hallo,

Op 17 januari heb ik een abonnement afgesloten bij jullie. Hiervoor had ik prepaid van vodafone en ik heb daarom nummerbehoud aangevraagd. Helaas heb ik verder geen update gekregen over de status van mijn nummerbehoud. Ik heb nu ook geen indicatie van wanneer ik mijn abonnement kan gaan gebruiken.

Zou ik hier wat informatie over mogen?

Alvast bedankt,
Aaldert

Beste antwoord door Johrick

Hi Aaldert!

In deze video: https://youtu.be/Z-5zD1FG5jM wordt alles uitgelegd hoe een nummerbehoud in zijn werking gaat 😉

2 reacties

Johrick
Administrator
Forum|alt.badge.img+1
  • Administrator
  • Antwoord
  • February 1, 2019
Hi Aaldert!

In deze video: https://youtu.be/Z-5zD1FG5jM wordt alles uitgelegd hoe een nummerbehoud in zijn werking gaat 😉

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 5, 2019
Bedankt voor jouw antwoord, Johrick! Ik zie dat er geen nummerbehoud verzoek aanwezig is, dus ik wil je adviseren dit via jouw Ik-Ben omgeving aan te vragen.