Skip to main content
Beantwoord

Status abonnement

  • 1 februari 2019
  • 2 reacties
  • 365 keer bekeken

Hallo,

Op 17 januari heb ik een abonnement afgesloten bij jullie. Hiervoor had ik prepaid van vodafone en ik heb daarom nummerbehoud aangevraagd. Helaas heb ik verder geen update gekregen over de status van mijn nummerbehoud. Ik heb nu ook geen indicatie van wanneer ik mijn abonnement kan gaan gebruiken.

Zou ik hier wat informatie over mogen?

Alvast bedankt,
Aaldert

Beste antwoord door Johrick

Hi Aaldert!

In deze video: https://youtu.be/Z-5zD1FG5jM wordt alles uitgelegd hoe een nummerbehoud in zijn werking gaat 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Johrick
Administrator
Forum|alt.badge.img+1
  • Administrator
  • 18 reacties
  • Antwoord
  • 1 februari 2019
Hi Aaldert!

In deze video: https://youtu.be/Z-5zD1FG5jM wordt alles uitgelegd hoe een nummerbehoud in zijn werking gaat 😉

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 5 februari 2019
Bedankt voor jouw antwoord, Johrick! Ik zie dat er geen nummerbehoud verzoek aanwezig is, dus ik wil je adviseren dit via jouw Ik-Ben omgeving aan te vragen.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen