Beantwoord

Status abonnement

  • 1 February 2019
  • 2 reacties
  • 365 keer bekeken

Hallo,

Op 17 januari heb ik een abonnement afgesloten bij jullie. Hiervoor had ik prepaid van vodafone en ik heb daarom nummerbehoud aangevraagd. Helaas heb ik verder geen update gekregen over de status van mijn nummerbehoud. Ik heb nu ook geen indicatie van wanneer ik mijn abonnement kan gaan gebruiken.

Zou ik hier wat informatie over mogen?

Alvast bedankt,
Aaldert
icon

Beste antwoord door Johrick 1 February 2019, 20:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hi Aaldert!

In deze video: https://youtu.be/Z-5zD1FG5jM wordt alles uitgelegd hoe een nummerbehoud in zijn werking gaat 😉
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw antwoord, Johrick! Ik zie dat er geen nummerbehoud verzoek aanwezig is, dus ik wil je adviseren dit via jouw Ik-Ben omgeving aan te vragen.

Reageer