Hallo,
Op 17 januari heb ik een abonnement afgesloten bij jullie. Hiervoor had ik prepaid van vodafone en ik heb daarom nummerbehoud aangevraagd. Helaas heb ik verder geen update gekregen over de status van mijn nummerbehoud. Ik heb nu ook geen indicatie van wanneer ik mijn abonnement kan gaan gebruiken.
Zou ik hier wat informatie over mogen?
Alvast bedankt,
Aaldert
Bladzijde 1 / 1
Hi Aaldert!
In deze video: https://youtu.be/Z-5zD1FG5jM wordt alles uitgelegd hoe een nummerbehoud in zijn werking gaat 😉
In deze video: https://youtu.be/Z-5zD1FG5jM wordt alles uitgelegd hoe een nummerbehoud in zijn werking gaat 😉
Bedankt voor jouw antwoord, Johrick! Ik zie dat er geen nummerbehoud verzoek aanwezig is, dus ik wil je adviseren dit via jouw Ik-Ben omgeving aan te vragen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.