Beantwoord

Telemarketing terreur

  • 10 June 2021
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

Hoi Ben en community.

Sinds een paar weken word ik lastig gevallen door verkopers die gebruik maken van een uitgaande 06 randomizer: elke keer bellen ze vanaf een ander 06-nummer. Als je opneemt, hoor je even niks en dan word je voorverbonden met een Engels sprekende persoon. Mijn nummer staat bij bel-me-niet, maar dat helpt niet. Ook kan ik een bepaalde 06-nummer wel blokkeren, maar de volgende keer bellen ze uit met een ander nummer. Aaarrgh,

Weet iemand een oplossing?

Groeten en dank,

Jonas

 

icon

Beste antwoord door Jolijn 14 June 2021, 09:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @JD81,

Ik kan me voorstellen dat dit nogal frustrerend is! Helaas is dit voor ons ook een hardnekkig probleem dat achter de schermen niet opgelost kan worden. Ik kan je dus alleen blijven aanraden om de nummers niet aan te nemen en te blijven blokkeren in je telefoon, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Hopelijk is het snel klaar met de overlast, maar anders zou je nog kunnen overwegen om te kijken naar een ander telefoonnummer. Dat lijkt me niet de meest wenselijke oplossing, maar helaas kunnen wij deze gesprekken ook niet tegen houden. Via deze link kun je een aanvraag indienen. Mocht je nog andere vragen hebben over deze situatie, kun je deze natuurlijk wel aan mij stellen!

Reageer