Toen ik mijn nieuwe telefoon bestelde, kon ik via Ben mijn oude telefoon inleveren bij Valyuu en zou daar geld voor krijgen. Het bedrag wat berekend weer was rond de €63,00. Telefoon opgestuurd op 23 september. Op 25 september een bod gekregen van €48,48. Met tegenzin akkoord gegaan, omdat ik mijn telefoon ook niet weer terug hoefde, maar ben het er niet mee eens en dat heb ik laten weten. De betaling was verwerkt werd er gezegd, Op 3 oktober weer contact gehad. Betaling zou uiterlijk 6 oktober binnen zijn. Niet dus. 7 oktober weer mailtjes gestuurd, maar tot op heden geen antwoord meer ontvangen en ook geen betaling. Heb gevraagd mijn telefoon dan maar terug te sturen. Ook geen reactie. Ik vind het echt slecht, dat Ben met zo’n bedrijf in zee gaat. Slechte reclame. Ik heb een klacht ingediend bij het tv-programma Radar en ik hoop dat vele dit met mij doen om de gang van zaken bij dit bedrijf aan het licht te brengen. En Ben zou ik adviseren om deze inruil van de website te halen, want het kan niet de bedoeling zijn, dat je achter je geld aan moet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.