Beantwoord
vanuit pre paid over naar ben abonnement
Dag,
We willen voor onze zoon wel graag nummer behoud maar hij heeft tot nu toe altijd pre paid gehad dus er is geen abonnement geweest.
Wat moeten we nu doen?
Groet Charlotte Elshof
Bovenstaande nav jullie mail:
Hallo ,
Een paar dagen geleden heb ik je een e-mail gestuurd omdat je huidige aanbieder mij heeft laten weten dat je aanvraag nummerbehoud is afgewezen. Het verzoek is afgewezen omdat het door jou opgegeven klantnummer niet in gebruik is bij je huidige aanbieder.
Nummer behoud kenmerk is: 29809683
We horen dus nu heel graag wat we moeten doen. De Sim only kaart is in huis en hij wil hem graag per 25-2 gaan gebruiken.
We willen voor onze zoon wel graag nummer behoud maar hij heeft tot nu toe altijd pre paid gehad dus er is geen abonnement geweest.
Wat moeten we nu doen?
Groet Charlotte Elshof
Bovenstaande nav jullie mail:
Hallo ,
Een paar dagen geleden heb ik je een e-mail gestuurd omdat je huidige aanbieder mij heeft laten weten dat je aanvraag nummerbehoud is afgewezen. Het verzoek is afgewezen omdat het door jou opgegeven klantnummer niet in gebruik is bij je huidige aanbieder.
Nummer behoud kenmerk is: 29809683
We horen dus nu heel graag wat we moeten doen. De Sim only kaart is in huis en hij wil hem graag per 25-2 gaan gebruiken.
Beste antwoord door Romy
Hi Charlotte. Leuk dat je een Ben abonnement hebt afgesloten voor jullie zoon! Nummerbehoud zou geen probleem moeten zijn, alleen kan ik uit de tekst opmaken dat het klantnummer niet correct is. Hiervoor zou je het beste even contact kunnen opnemen met de oude provider. Hierna kun je nummerbehoud opnieuw aanvragen, dan zal hij worden goed gekeurd!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.