Beantwoord

vanuit pre paid over naar ben abonnement

  • 15 February 2019
  • 4 reacties
  • 424 keer bekeken

Dag,
We willen voor onze zoon wel graag nummer behoud maar hij heeft tot nu toe altijd pre paid gehad dus er is geen abonnement geweest.
Wat moeten we nu doen?
Groet Charlotte Elshof


Bovenstaande nav jullie mail:
Hallo ,

Een paar dagen geleden heb ik je een e-mail gestuurd omdat je huidige aanbieder mij heeft laten weten dat je aanvraag nummerbehoud is afgewezen. Het verzoek is afgewezen omdat het door jou opgegeven klantnummer niet in gebruik is bij je huidige aanbieder.

Nummer behoud kenmerk is: 29809683

We horen dus nu heel graag wat we moeten doen. De Sim only kaart is in huis en hij wil hem graag per 25-2 gaan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Romy 18 February 2019, 10:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Charlotte. Leuk dat je een Ben abonnement hebt afgesloten voor jullie zoon! Nummerbehoud zou geen probleem moeten zijn, alleen kan ik uit de tekst opmaken dat het klantnummer niet correct is. Hiervoor zou je het beste even contact kunnen opnemen met de oude provider. Hierna kun je nummerbehoud opnieuw aanvragen, dan zal hij worden goed gekeurd!
Dag Romy,
Dat is nu juist het probleem, er is geen vorige provider waar we contact mee op kunnen nemen omdat hij altijd een pre paid kaart had....
Hij wil alleen nu bij BEN een abonnement.
We hebben jullie envelop in huis gekregen met de sim kaart en die willen we graag activeren per 25-2.
Dus wil je ons zeggen wat we moeten doen om met zijn eigen nummer zijn nieuwe abonnement kan activeren?
Alvast hartelijk dank!
Groet Charlotte
[edit: ordernummer verwijderd] mag geannuleerd worden.
Ik heb het via Belsimpel ook doorgeven!
Reputatie 5
Badge +9
Ook het prepaid nummer komt van een andere provider. Zonder provider heb je geen verbinding. Je kunt dus enkel het nummer overnemen door het juiste klantnummer door te geven. Wanneer je jouw huidige bestelling wilt annuleren kun je het beste het telefoonnummer, de postcode + het huisnummer en de geboortedatum aan me doorgeven in een privé bericht. Wanneer je dit al via Belsimpel hebt geregeld is dit niet nodig.

Reageer