Skip to main content
Antwoord

Verificatie codes nummerbehoud verlopen

  • November 21, 2019
  • 3 reacties
  • 456 keer bekeken

Geert1953

Vraagje namens mijn vrouw die een abonnement heeft afgesloten bij Ben met nummerbehoud. De verificatiecodes zijn verlopen. Om nieuwe aan te vragen zou zij een Ikben pagina moeten aanmaken maar het telefoonnummer wat Ben heeft opgestuurd op het blauwe pasje wordt niet herkend. Dat is nu dus niet mogelijk. Hoe kan zij nieuwe verificatie codes krijgen om nummerbehoud alsnog te regelen?

Beste antwoord door Romy

Bedankt voor de aanvullende informatie. Omdat het abonnement niet op jouw naam staat mag ik jou hierin niet verder helpen.  Op www.ben.nl/service/contact vind je alle mogelijkheden van contact.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • November 22, 2019

Hoi! Wat lief dat je het voor je vrouw wilt regelen. Je kunt ook nummerbehoud met klantnummer aanvragen. Dit kun je doorgeven via www.ben.nl/nummerbehoud Ik wens je een prettige dag. 


Geert1953
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 23, 2019

Hoi Merve, dank je wel. Ik ben zelf ook klant bij Ben dus kan ik de vraag stellen. Zij kan nog geen Ikben pagina aanmaken en dus ook nog geen vragen stellen op de community. Zij kan daarom het formulier voor nummerbehoud ook niet bereiken. Ik heb het vermoeden dat het komt omdat haar sim kaart nog niet is geregistreerd. Zij heeft het abonnement afgesloten via United Consumers en gevraagd om het vandaag in te laten gaan. Ze heeft het toestel en de sim kaart al ontvangen maar waarschijnlijk moet het nummer nog worden geregistreerd bij Ben. Kun jij dat regelen of moet ze de klantenservice bellen? Alvast bedankt voor je reactie. 


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2019

Bedankt voor de aanvullende informatie. Omdat het abonnement niet op jouw naam staat mag ik jou hierin niet verder helpen.  Op www.ben.nl/service/contact vind je alle mogelijkheden van contact.