Skip to main content
Ik heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten en krijg nu een SMS met een verificatiecode. Maar geen mail of zo wat ik daar mee moet. De code was maar 15 minuten geldig, waarvoor dient dat? En wanneer kun je je nieuwe mobiel verwachten?

Een terechte vraag die je stelt suustimmer! Sindskort gaat nummerbehoud op een nieuwe manier. Hierbij hoef je niet meer jouw telefoonnummer, simkaartnummer, huidige provider en de wensdatum voor de overstap door te geven maar is enkel jouw telefoonnummer genoeg. Aan de hand van het telefoonnummer gaan wij voor je achterhalen bij welke provider je op dit moment zit en per wanneer je mag overstappen. Om het telefoonnummer te verifiëren vesturen wij een code. Dit wordt ook aangegeven op de website bij het bestellen van het abonnement. Deze code dien je in te vullen bij het bestelproces. Vanwege de veiligheid is deze code inderdaad 15 minuten geldig. In dit topic lees je alles over nummerbehoud. Ik zie inmiddels dat jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door jouw huidige provider. Ik wens je alvast heel veel plezier toe met jouw Ben abonnement!


Bedankt voor uw reactie.

Ik moest alles nog invullen, maar het is duidelijk. Rest me nog een vraag, wanneer kan ik de nieuwe telefoon verwachten?
Aah geen probleem! Die vraag had ik inderdaad zojuist over het hoofd gezien, zie ik. Het toestel is niet rechtstreeks bij ons besteld maar via GSMWeb. Dat betekent ook dat je de telefoon van hun ontvangt. Ik raad je dus aan om hiervoor contact op te nemen met hun.
Dat klopt, zal ik doen bedankt
Graag gedaan, Suus! Fijne avond voor nu 😃

beste,

 

ik heb een nieuw abonnement voor iemand anders aangevraagd. Hij had een prepaid kaart. Ik kan dus geen verificatiecode invullen, omdat de gsm niet in mijn bezit is.

wat nu? Ik heb wel al een contract afgesloten..


Hoi! Dan zou je ook nummerbehoud met het klantnummer kunnen aanvragen. Via www.ben.nl/nummerbehoud kun je het doorgeven. 


Reageer