Beantwoord

Vowifi

  • 24 July 2023
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties

Met mijn nieuwe Motorola Edge 40 kan ik niet meer via vowifi bellen,  het vorige toestel poco F3 kon het wel, wat erg jammer is.

Volgens mijn info kan het wel op de edge 40.

Wanneer word de Motorola Edge 40 toegevoegd?

Alvast bedankt

 

 

icon

Beste antwoord door Fatima 25 July 2023, 13:15

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @Bmp  Erg bedankt voor het openen van dit topic. Wat ontzettend vervelend dat jij met jouw nieuwe telefoon niet meer kan wifibellen. Ik wil jou vragen naar https://www.ben.nl/4g-wifi-bellen te gaan en hier na te kijken of jouw telefoon wifibellen ondersteunt. Mocht jij hierna alsnog met vragen zitten hoor ik dit graag van je. 

 

Hoi Fatima,

 

De telefoon staat niet in de lijst van de link, op youtube zijn wel voorbeelden te zien hoe de Motorola Edge 40 in te stellen is, alleen die optie is er bij mij niet.

Als ik de zoekfuctie gebruik van de instellingen dan komt er wel een vowifi app in het scherm, alleen de optie om het aan te zetten ontbreekt.

Deze telefoon is een midrange toestel van 400 euro en is pas in afgelopen mei uitgebracht, het lijkt mij sterk dat vowifi niet kan, wellicht moet het bij Ben nog toegevoegd worden?

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Bmp  Het lijkt mij inderdad ook van deze tijd dat jij op jouw nieuwe teleofon gewoon kan wifbellen. Ik ga kijken wat wij verder nog kunnen beteken voor je. Krijg jij een '’foutmelding'’ te zien op je scherm?  Mag ik via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer? Hartelijk dank alvast! 

Privebericht verstuurd

 

Alvast bedankt, 

Groet 

Nee geen foutmelding, de optie om vowifi aan te zetten ontbreekt

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb jouw gegevens ontvangen @Bmp  Zie mijn privebericht :-)

Reageer