Geen internet in buitenland met mijn Sony
Ik kan niet op internet
Krijg steeds de melding dat ik moet inloggen op netwerk en dan met deze tekst
Je hebt momenteel in jouw toestel nog de instellingen voor internettoegang via een buitenlandse aanbieder aanstaan.
Om dit aan te passen kun je met jouw toestel via Wi-Fi of met een PC/laptop op http://www.ben.nl/help de instructies vinden om dit correct in te stellen. Selecteer jouw type toestel en vervolgens ‘internet, automatisch instellen’ en volg de instructies. Als deze optie voor jouw toestel niet beschikbaar is, selecteer dan ‘handmatig instellen’ en volg de instructies.
Ben je niet in de gelegenheid om de instellingen via Wi-Fi of via een PC/laptop op te vragen, sms dan de tekst INTERNET naar 1300. In het geval dat dit niet werkt op jouw toestel, dan kun je de instellingen handmatig invoeren. Raadpleeg de handleiding van jouw toestel voor instructies. Ik heb de sms gestuurd zonder succes.
Krijg steeds de melding dat ik moet inloggen op netwerk en dan met deze tekst
Je hebt momenteel in jouw toestel nog de instellingen voor internettoegang via een buitenlandse aanbieder aanstaan.
Om dit aan te passen kun je met jouw toestel via Wi-Fi of met een PC/laptop op http://www.ben.nl/help de instructies vinden om dit correct in te stellen. Selecteer jouw type toestel en vervolgens ‘internet, automatisch instellen’ en volg de instructies. Als deze optie voor jouw toestel niet beschikbaar is, selecteer dan ‘handmatig instellen’ en volg de instructies.
Ben je niet in de gelegenheid om de instellingen via Wi-Fi of via een PC/laptop op te vragen, sms dan de tekst INTERNET naar 1300. In het geval dat dit niet werkt op jouw toestel, dan kun je de instellingen handmatig invoeren. Raadpleeg de handleiding van jouw toestel voor instructies. Ik heb de sms gestuurd zonder succes.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.