Beantwoord

Geen netwerk

  • 5 June 2020
  • 1 reactie
  • 368 keer bekeken

Sinds maart heb ik mijn abbonoment verlengd met een nieuw toestel. Sindsdien heb ik weinig tot geen netwerk verbinding... Ik heb ak nieuwe simkaart gekregen. Maar niks helpt. Hebben al kruistest gedaan en dan doet mijn simkaart wel in ander toestel. En ook een andere simkaart doet t in mijn toestel. Maar dus niet mijn simkaart in mijn toestel.. Misschien dat er hier mensen een oplossing weten?? Ik wordt via chat niet goed verder geholpen.. En nee ik ga niet mijn abbonoment opzeggen en dan heet toestel betalen.. 

icon

Beste antwoord door Romy 8 June 2020, 13:03

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Rhonda, volgens mij hebben we elkaar vanmorgen kort gesproken via Facebook. Jouw toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen werkte niet zei je volgens mij. Mocht dit zo zijn kun je er voor kiezen om jouw toestel te laten repareren. Dit kan je doen via https://www.drmobile.eu/en

Reageer