Registratie mislukt - SIM2 plaatsen

  • 2 May 2023
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

De senioren-telefoon (Alcatel 2051d) van mijn moeder heeft maar even gewerkt (januari 2023) en heeft zichzelf vervolgens afgesloten van het netwerk. N.m.m. heeft dit toestel geen vliegtuigstand, dus echt resetten is er niet bij. Op het scherm van deze telefoon lees ik dat ik SIM2 moet plaatsen want “Registreren is mislukt”. Wat moet ik doen om dit toestel weer werkend te krijgen ?

Fatima 11 maanden geleden

Hoi @Paula1929   Ik heb helaas nog niets van je gehoord. Kan je aangeven of het opnieuw plaatsen van de simkaart in je telefoon geholpen heeft of niet? Mocht dit niet zo zijn wil ik je vragen om hier nog even te kijken. Dit is de handleiding van de Alcatel 2051D. Succes alvast! 💪🏼

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Paula1929! Leuk dat je er bent. Minder leuk dat de telefoon niet meer werkt. Heb je al geprobeerd om de simkaart opnieuw te plaatsen?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Paula1929   Ik heb helaas nog niets van je gehoord. Kan je aangeven of het opnieuw plaatsen van de simkaart in je telefoon geholpen heeft of niet? Mocht dit niet zo zijn wil ik je vragen om hier nog even te kijken. Dit is de handleiding van de Alcatel 2051D. Succes alvast! 💪🏼

Reageer