Skip to main content

Verbinding wifi-netwerk

  • 11 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1361 keer bekeken

Lisanne L
Ik ben sinds 2 maanden overgestapt van t-mobile naar BEN, sindsdien heb ik telkens last van problemen met de verbinding met het wifi-netwerk bij ons thuis. Ik ben de enige die deze problemen heeft in ons huis. Ik krijg steeds de melding: verbinding, geen internet op mijn telefoon (Motorola moto C plus). Als ik mijn mobiel opnieuw opstart maakt het even verbinding met het wifi-netwerk en na een paar minuten krijg ik weer de melding: verbinding, geen internet.

Kan iemand mij helpen?

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 11 juli 2018
Hi Lisanne, jeetje dat is niet fijn zeg. Heb gebruikte je deze telefoon ook al toen je nog een abonnement bij T-Mobile had? De wifi verbinding staat namelijk niet in contact met de simkaart. Het zou dus niet aan de switch van T-Mobile naar Ben mogen liggen.

Lisanne L
  • Ben op dreef
  • 11 juli 2018
Ja ik gebruikte deze telefoon ook al toen ik bij T-mobile zat

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 11 juli 2018
Apart! Kan je eens proberen om het Wi-Fi netwerk volledig te verwijderen uit je toestel en het weer opnieuw aan te melden? Dat kan vaak al de oplossing zijn.

IrisVisser
Hi Lisanne, Ik heb precies hetzelfde: net overgestapt van T mobile naar Ben en sindsdien is mijn telefoon ( Iphone7) supertraag en valt de verbinding met mijn Wifi thuis steeds uit! Ik heb internet van Ziggo en de snelheid is onlangs zelfs opgeschroefd dus daar ligt het niet aan. Andere apparaten functioneren supergoed. Ook ik had zelfde telefoon bij T-Mobile en nooit problemen. Ik zou Ben absoluut afraden bij anderen. Kon laatst op mijn data ook niet eens een verstaanbaar gesprek voeren met iemand. Verbinding viel steeds kort weg waardoor alle woorden half doorkwamen. Daar zit je ook niet op te wachten bij een telefoonabbo! Groet, Iris

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 5 juni 2019
Hi Iris! Wat onhandig dat je ook problemen ervaart met de WIFI verbinding. Zoals je hierboven kunt lezen staat jouw WIFI verbinding niet in contact met de simkaart. Hierdoor adviseer ik je om contact op te nemen met Ziggo.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen