Skip to main content

Na een recente verhuizing is mijn ontvangst binnen sterk verminderd en wil ik graag VoWifi activeren op mijn Honor 90. Dit toestel ondersteunt VoWifi uiteraard en klantenservice heeft ook al bevestigd dat mijn simkaart 'geactiveerd' is. Optie wordt echter niet gegeven in het simkaart menu. Model staat ook niet in de lijst van 4g/wifi bellen. Vraag; gaat ondersteuning voor dit, gewoon in Nederland gekochte model, nog komen?

Hoi @joery.stalenhoef  Bedankt voor het openen van dit topic. Ik ga snel nakijken of jouw simkaartinstellingen met zekerheid goed staan. Mag ik om bij jouw klantenkaart te komen jouw 06-nummer, postcode en huisnummer en geboortedatum hebben? Deze mag jij sturen via een privebericht. Bedankt alvast! 😊

 

https://www.ben.nl/4g-wifi-bellen

 


Mochten mensen in de toekomst hier ook tegenaan lopen, het probleem is helaas (nog) niet opgelost. Na privégesprek is er reset gedaan van mn simkaart zonder effect. Bellen via wifi werkt wel met zelfde simkaart in ander toestel (Samsung). Op de vraag of ze dit model nog kunnen toevoegen aan 'de lijst' of ze nog iets anders voor me kunnen betekenen krijg ik helaas geen reactie meer. Misschien levert dit bericht nog iets op en anders kun je er vanuit gaan dat je met een Honor (90) niet kunt wifibellen bij Ben..


Hoi @joery.stalenhoef , ik zie dat ik jouw bericht over het hoofd heb gezien. Sorry hiervoor! Zojuist heb ik je een bericht terug gestuurd.


Reageer