Skip to main content

Ik kon vorige week mijn abbonnement verlengen. Ik was helemaal blij , want er stond bij dat ik een galaxy watch 5 cadeau kreeg. Vandaag mijn telefoon gekregen maar geen horloge.. ben de hele ochtend al bezig geweest met Ben , maar nu zeggen ze dat die actie t/m 3 dec was. Nou het stond er 4 dec toch duidelijk dat ik dat horloge erbij kreeg. En nu baalde ik al sowieso want nu zou je een galaxy watch 7 erbij krijgen. Nu heb ik al meerdere klanten gezien dat hetzelfde hebben gehad,  maar die waren zo slim om een screenshot te maken. Baal er ontzettend van dat ik dat niet heb gedaan. Ben al jaren klant van Ben en heb altijd Samsung gehad.. en nu laten ze je in de steek.. 

Hoi ​@Ilona vna 1983  Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung telefoon. Ik kan heel goed begrijpen dat jij het cadeau van Samsung wilt hebben, je hebt tenslotte een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Het gaat echter om een actie van Samsung zelf en niet van BEN. Toen jij je telefoon op www.ben.nl/telefoons besteld had stond er bij de gekozen Samsung telefoon hoogstwaarschijnlijk een link om via Samsung het cadeau te claimen binnen een bepaalde periode. Mijn advies is om contact op te nemen met de klantenservice van Samsung om jouw cadeau alsnog te claimen.

Bij welke winkel heb je jouw Galaxy S24 Series, S24 FE of Z Flip6 gekocht? | Samsung NL

Promo - Cashbacks en promoties op Electronica | Samsung Nederland

Mijn man heeft ook 30 november de samsung S24Fe besteld met de actie gratis samsung smartwatch.

Vandaag binnen gekregen

Maar deze actie is bij Samsung dus niet te vinden!

Terwijl de actie toch echt vermeld stond bij Ben.

Mijn man heeft hier nog contact over gehad met Ben. En hun zeiden dat hij eerst moest wachten tot de telefoon binnen was.

Nou vandaag gelijk geprobeerd te registreren en dan is de actie niet meer te vinden!!

Hopende op een reactie.

Gr

Ja kijk precies dat.. Ik kan er echt boos om worden. Zo wordt je dus besodemieterd. Bij mij stond het er ook echt duidelijk bij. Maar nu doet Ben er niks aan( terwijl het bij hun toch op de site wordt vermeld en Samsung doet ook net of ze van niks weten. Ik ben al jaren klant van Ben en altijd een Samsung telefoon gehad maar nu doen ze beide niks. 

Hoi Ilona, ik heb wel een screenshot gemaakt. Maar nu staat er ineens een datum van 9 december voor deze actie met gratis smartwatch..

Heel simpel, dit gaat gewoon netjes opgelost worden want ik heb er een hekel aan om besodemieterd te worden.

En dan stap ikzelf over naar een andere provider in mei.

Ik laat het hier dan ook niet bij zitten.

En wat betreft dat gelul over die zogenaamde link, bij Ben vertelde ze mijn man dat hij eerst moest wachten tot zijn nieuwe telefoon geleverd zou worden en dan pas de smartwatch kon bestellen.

Ik heb hier zo'n hekel aan..

Reageer