Skip to main content
Beantwoord

inkomende oproepen onbekend

• 1 november 2020
  • 4 reacties
  • 606 keer bekeken

joyce adema

Sinds 2 jaar geeft mijn telefoon alle inkomende oproepen aan onbekende beller. Zelfs na een nieuw toestel blijft hij dat aangeven. Nu lees ik dat dit vaker gebeurd en dat de simkaart gereset moet worden. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat mijn simkaart ook gereset wordt?

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @joyce adema!

Ik heb zojuist een paar instellingen voor je aangepast. Als je je toestel herstart, kun je weer alle gegevens zien bij inkomende gesprekken! Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

4 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 2 november 2020

Hoi Joyce. Ik ga even met je meekijken! Kan je mij jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer versturen via dit account

joyce adema
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 2 november 2020

Ik heb een privebericht gestuurd 

Groeten, Joyce 

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 3 november 2020

Hoi @joyce adema!

Ik heb zojuist een paar instellingen voor je aangepast. Als je je toestel herstart, kun je weer alle gegevens zien bij inkomende gesprekken! Mocht je nog andere vragen hebben hierover, sta ik voor je klaar.

joyce adema
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 3 november 2020

Dank je wel Jolijn!

Groeten joyce

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen