Beantwoord

Oproepen van contacten worden niet herkend

  • 5 February 2024
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Bij inkomende oproepen van contacten wordt het nummer niet herkend en staat er privé nummer. Het lukt ook niet om de oproep-instelling ‘Beller-id en antispambeveiliging’ aan te zetten, deze optie is grijs dus het schuifje kan niet uit of aan. Kunnen jullie dit oplossen door een reset uit te voeren?

icon

Beste antwoord door gercodevries 13 February 2024, 15:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @gercodevries  Bedankt voor het openen van dit topic! Dat lijkt mij niet zo handig natuurlijk! Ik help jou graag verder. Mag ik hiervoor jouw 06-nummer, geboortedatum en postcode en huisnummer ontvangen via een privébericht ontvangen? Hartelijk dank alvast! 
 

Hoi @gercodevries  Bedankt voor het openen van dit topic! Dat lijkt mij niet zo handig natuurlijk! Ik help jou graag verder. Mag ik hiervoor jouw 06-nummer, geboortedatum en postcode en huisnummer ontvangen via een privébericht ontvangen? Hartelijk dank alvast! 
 

 

Bedankt! De naam van de beller is nu weer zichtbaar. Maar de oproep-instelling ‘Beller-id en antispambeveiliging’ kan ik nog steeds niet aanzetten. Is dit een toestel-specifiek probleem?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @gercodevries  Fijn dat jij weer kan zien wie jou belt. 🙌🏼 Kijk eens hieronder of het zo lukt? Als dit niet helpt is het handig om contact op te nemen met de klantenservice van Samsung. Succes alvast! 

 

Beller-ID en spambeveiliging uitzetten of weer aanzetten

  1. Open op je apparaat de app Telefoon .
  2. Tik op Meer opties Instellingen. Spam en gespreksscreening.
  3. Zet Beller- en spam-ID bekijken aan of uit.
  4. Optioneel: Zet Spamgesprekken filteren aan om spamgesprekken op je telefoon te blokkeren.

Reageer