Skip to main content

Bij inkomende oproepen van contacten wordt het nummer niet herkend en staat er privé nummer. Het lukt ook niet om de oproep-instelling ‘Beller-id en antispambeveiliging’ aan te zetten, deze optie is grijs dus het schuifje kan niet uit of aan. Kunnen jullie dit oplossen door een reset uit te voeren?

Hoi @gercodevries  Bedankt voor het openen van dit topic! Dat lijkt mij niet zo handig natuurlijk! Ik help jou graag verder. Mag ik hiervoor jouw 06-nummer, geboortedatum en postcode en huisnummer ontvangen via een privébericht ontvangen? Hartelijk dank alvast! 

Hoi @gercodevries  Bedankt voor het openen van dit topic! Dat lijkt mij niet zo handig natuurlijk! Ik help jou graag verder. Mag ik hiervoor jouw 06-nummer, geboortedatum en postcode en huisnummer ontvangen via een privébericht ontvangen? Hartelijk dank alvast! 

Bedankt! De naam van de beller is nu weer zichtbaar. Maar de oproep-instelling ‘Beller-id en antispambeveiliging’ kan ik nog steeds niet aanzetten. Is dit een toestel-specifiek probleem?

Hoi @gercodevries  Fijn dat jij weer kan zien wie jou belt. 🙌🏼 Kijk eens hieronder of het zo lukt? Als dit niet helpt is het handig om contact op te nemen met de klantenservice van Samsung. Succes alvast! 

Beller-ID en spambeveiliging uitzetten of weer aanzetten

1. Open op je apparaat de app Telefoon .
  2. Tik op Meer opties Instellingen. Spam en gespreksscreening.
  3. Zet Beller- en spam-ID bekijken aan of uit.
  4. Optioneel: Zet Spamgesprekken filteren aan om spamgesprekken op je telefoon te blokkeren.

Reageer