Beantwoord

telefoon werkt niet na software update

  • 21 August 2019
  • 6 reacties
  • 982 keer bekeken

mijn telefoon(j3 2017) heeft net een software update gehad. die is gewoon normaal gegaan, maar nu ik voorbij mijn vergrendelscherm wil komen doet hij het niet. ik kan gewoon mijn pincode invoeren, maar daarna gaat het scherm op zwart. hij blijft een paar seconden zwart en dan valt hij weer terug naar het vergrendelscherm. soms kom ik wel voorbij het vergrendelscherm, maar dan valt hij alsnog weer terug. mijn achtergrond wil ook niet laden en uitschakelen lukt ook niet. ik heb al opnieuw opstarten geprobeerd maar ook dat helpt niet.
icon

Beste antwoord door sleepycake 26 August 2019, 22:57

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @sleepycake. Ah, dat is echt balen. Kun je de batterij leeg laten lopen en op die manier opnieuw opstarten? Laat me even weten of dit heeft mogen werken!
hey @Romy . mijn batterij was op dat moment bijna 100% dus dat zou lang wachten worden๐Ÿ˜† Ik heb een beetje lopen googlen en ben toen tot de conclusie gekomen dat resetten de beste oplossing was, en hij doet het nu gewoon weer alleen een beetje trager dan eerst. alsnog superbedankt voor je reactie!!
Reputatie 4
Badge +4
@sleepycake dat is in die situatie inderdaad de beste methode anders bleef reparatie over.

En @Romy beschikt over een bijzondere gave, die lijkt zoals Jomanda te kunnen instralen. Uiteraard valt dit onder de geheimhoudingsplicht van een bijzonder genootschap dat ook geheim dient te worden gehouden. ๐Ÿค
Overtreding wordt zwaar bestraft.๐Ÿ˜ฎ๐Ÿ˜‰

Een batterij leeg laten lopen en op die manier opnieuw opstarten lijkt me niet eenvoudig.๐Ÿ˜Ž
Reputatie 5
Badge +9
Fijn dat het op die manier heeft mogen werken, @sleepycake! Haha, was inderdaad niet de handigste manier @Snoeshaantje ๐Ÿ˜…, maar ik vroeg me af of een reset mogelijk was wanneer het toestel op niets meer reageerde..
Reputatie 4
Badge +4
@Romy wanneer het scherm na inloggen met pincode zwart wordt kun je altijd nog proberen of een harde reset via de knoppen wel lukt.
Maarja, uitschakelen ging niet.
Reputatie 5
Badge +9
Thanks voor de tip @Snoeshaantje. Blijkbaar weet ik toch nog niet alles๐Ÿ˜‰.

Reageer