Skip to main content
Antwoord

Aanvragen van nieuwe simkaart niet mogelijk, 'Er is iets misgegaan'

  • August 13, 2025
  • 1 reactie
  • 7 keer bekeken

Ik ben onlangs geswitcht van een reguliere sim naar een e-sim. Nu wil ik toch weer terug naar een fysieke simkaart. Helaas blijkt heractiveren van mijn oude simkaart niet mogelijk, waardoor ik een nieuwe moet bestellen a 10 euro.


Via de app en de webomgeving lukt dat echter niet: ik krijg telkens de melding ‘Er is iets misgegaan’, ongeacht de reden die ik invul.

Dan probeer je het via de klantenservice, maar daar is het tarief weer hoger dan via de app of het web.

Ik heb al in- en uitgelogd (de app), ik heb het via de app van Ben gedaan, ik heb het op de laptop (browser) geprobeerd, zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om een nieuwe sim aan te vragen.


Is dit een bekend probleem (er is iets misgegaan), of doe ik misschien iets verkeerd?

 

Bedankt voor de hulp.

Beste antwoord door Donavan

Hallo ​@Jones69 

 

Heel vervelend dat je hier tegenaan loopt. Het zou inderdaad niet zo lastig moeten zijn om een nieuwe fysieke simkaart aan te vragen, zeker als je al klant bent.

De foutmelding "Er is iets misgegaan" bij het aanvragen via de app of Ik Ben kan verschillende oorzaken hebben, zoals een tijdelijke storing of een mismatch in je accountgegevens.

Om dit goed te kunnen onderzoeken en je verder te helpen, kun je het beste even een privébericht sturen naar mijn klantenservice met je gegevens. Dan kijken we samen naar waarom het via de app/web niet lukt en kunnen we direct een nieuwe simkaart voor je in orde maken.

Ik help je graag verder zodat je snel weer gebruik kunt maken van je fysieke simkaart!

Groet,  
Ben | Donavan

1 reactie

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Hallo ​@Jones69 

 

Heel vervelend dat je hier tegenaan loopt. Het zou inderdaad niet zo lastig moeten zijn om een nieuwe fysieke simkaart aan te vragen, zeker als je al klant bent.

De foutmelding "Er is iets misgegaan" bij het aanvragen via de app of Ik Ben kan verschillende oorzaken hebben, zoals een tijdelijke storing of een mismatch in je accountgegevens.

Om dit goed te kunnen onderzoeken en je verder te helpen, kun je het beste even een privébericht sturen naar mijn klantenservice met je gegevens. Dan kijken we samen naar waarom het via de app/web niet lukt en kunnen we direct een nieuwe simkaart voor je in orde maken.

Ik help je graag verder zodat je snel weer gebruik kunt maken van je fysieke simkaart!

Groet,  
Ben | Donavan