Skip to main content
Beantwoord

Activeren simkaart

  • 7 februari 2019
  • 2 reacties
  • 261 keer bekeken

Mijn abonnement verlenging is 6 feb ingegaan.vandaag heb ik de nieuwe simkaart geplaatst. Als ik inlog, krijg ik de melding dat activiteiten niet mogelijk is, maar geen van de redenen klopt. Hoe kan dat. Ik zit in Italië en wil graag snel weer bereikbaar zijn.

Beste antwoord door Romy

Hi Marjolijn. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat je inmiddels gebruik kunt maken van de nieuwe simkaart. Mocht je er niet helemaal uit zijn gekomen, weet je me te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 7 februari 2019
Hi Marjolijn. Leuk dat je een verlenging hebt afgesloten! Past jouw oude simkaart niet in het nieuwe toestel?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 12 februari 2019
Hi Marjolijn. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat je inmiddels gebruik kunt maken van de nieuwe simkaart. Mocht je er niet helemaal uit zijn gekomen, weet je me te vinden!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen