Beantwoord

Activeren simkaart

  • 7 februari 2019
  • 2 reacties
  • 245 keer bekeken

Mijn abonnement verlenging is 6 feb ingegaan.vandaag heb ik de nieuwe simkaart geplaatst. Als ik inlog, krijg ik de melding dat activiteiten niet mogelijk is, maar geen van de redenen klopt. Hoe kan dat. Ik zit in Italië en wil graag snel weer bereikbaar zijn.
icon

Beste antwoord door Romy 12 februari 2019, 16:23

Hi Marjolijn. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat je inmiddels gebruik kunt maken van de nieuwe simkaart. Mocht je er niet helemaal uit zijn gekomen, weet je me te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Marjolijn. Leuk dat je een verlenging hebt afgesloten! Past jouw oude simkaart niet in het nieuwe toestel?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Marjolijn. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat je inmiddels gebruik kunt maken van de nieuwe simkaart. Mocht je er niet helemaal uit zijn gekomen, weet je me te vinden!

Reageer