Skip to main content
Beantwoord

Activeren simkaart

  • February 7, 2019
  • 2 reacties
  • 265 keer bekeken

Mijn abonnement verlenging is 6 feb ingegaan.vandaag heb ik de nieuwe simkaart geplaatst. Als ik inlog, krijg ik de melding dat activiteiten niet mogelijk is, maar geen van de redenen klopt. Hoe kan dat. Ik zit in Italiƫ en wil graag snel weer bereikbaar zijn.

Beste antwoord door Romy

Hi Marjolijn. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat je inmiddels gebruik kunt maken van de nieuwe simkaart. Mocht je er niet helemaal uit zijn gekomen, weet je me te vinden!

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • February 7, 2019
Hi Marjolijn. Leuk dat je een verlenging hebt afgesloten! Past jouw oude simkaart niet in het nieuwe toestel?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2019
Hi Marjolijn. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat je inmiddels gebruik kunt maken van de nieuwe simkaart. Mocht je er niet helemaal uit zijn gekomen, weet je me te vinden!