Beantwoord

Activeren simkaart

  • 7 February 2019
  • 2 reacties
  • 261 keer bekeken

Mijn abonnement verlenging is 6 feb ingegaan.vandaag heb ik de nieuwe simkaart geplaatst. Als ik inlog, krijg ik de melding dat activiteiten niet mogelijk is, maar geen van de redenen klopt. Hoe kan dat. Ik zit in Italiƫ en wil graag snel weer bereikbaar zijn.
icon

Beste antwoord door Romy 12 February 2019, 16:23

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Marjolijn. Leuk dat je een verlenging hebt afgesloten! Past jouw oude simkaart niet in het nieuwe toestel?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Marjolijn. Ik heb nog geen antwoord van je mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat je inmiddels gebruik kunt maken van de nieuwe simkaart. Mocht je er niet helemaal uit zijn gekomen, weet je me te vinden!

Reageer