Beantwoord

activeren simkaart niet mogelijk

  • 19 september 2019
  • 3 reacties
  • 509 keer bekeken

doordat de betaling van de factuur pas over een paar dagen gebeurd kan ik nu niet mijn nieuwe simkaart activeren, hoe los ik dit op?
icon

Beste antwoord door Romy 20 september 2019, 09:47

Hi Rick. Je kon de simkaart niet activeren omdat de aansluiting geblokkeerd was. Ik zie dat jouw simkaart inmiddels actief is, kan ik iets anders voor je doen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Rick. Je kon de simkaart niet activeren omdat de aansluiting geblokkeerd was. Ik zie dat jouw simkaart inmiddels actief is, kan ik iets anders voor je doen?

Hoi 
ik heb een simkaart besteld en die heb ik al in mijn telefoon zitten. maar hij activeert niet omdat de betaling van deze maand nog niet van mijn rekening af is. kan iemand mij hier bij helpen. 

Alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
Conor Meulendijks

Reputatie 5
Badge +9

Hi Conor. Ik zie dat je nog niet bent ingelogd via jouw Ik-ben omgeving. Ik kijk graag met je mee. Kan je voor mij jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer verstrekken via een privé bericht

Reageer