Beantwoord

Bellen met mijn oude simkaart

  • 25 March 2020
  • 2 reacties
  • 280 keer bekeken

Hallo,

 

Eigenlijk wilde ik deze vraag aan de klantenservice vragen, maar ik kreeg een automatisch bericht waarin stond dat ik het hier kon doen. Bij deze:

 

Ongeveer een half jaar geleden kocht ik een nieuwe telefoon. Hierin kon alleen een kleine versie van een simkaart, dus mijn bestaande simkaart werd vervangen door een passende. Echter is er iets mis gegaan, waardoor ik nog kan bellen met mijn oude simkaart (die dus nog in mijn oude mobiel zit), maar niet met mijn nieuwe. Het is een best onhandig om telkens beide telefoons op zak te hebben.

 

Ik had hier natuurlijk beter eerder achteraan kunnen gaan. Omdat ik een poos in het buitenland zat had ik de simkaart niet nodig en was ik het vergeten. Nu ik terug ben wil ik dit probleempje graag oplossen. Hoe kan ik dit doen?

 

Groeten,

Middy

icon

Beste antwoord door middy9000 26 March 2020, 10:37

Bekijk origineel

2 reacties

Het is inmiddels opgelost, ik krijg een nieuwe simkaart.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Middy. Bedankt dat je contact hebt opgenomen via de community! Ik heb jouw gebruikersnaam gewijzigd in verband met het privacy beleid. Je kunt jouw 06 nummer niet als gebruikersnaam gebruiken. Fijn dat het  inmiddels is opgelost! Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op.

Reageer