Omdat ik een update heb binnen gehaald, moest ik de pincode van de simkaart invoeren. Dat ging dus 3x fout. Nu moet ik de pukcode weten en dat wordt dan lastiger omdat er een verificatiecode verplicht is. Dat gaat via sms, maar als je geen mobiele data hebt, krijg ik dus geen code.
Wat is nu de volgende stap?
Beste antwoord door Ben Moderators
Goedemorgen @Harry Thissen Heb jij het kaartje nog waar jij jouw Ben simkaart uit hebt gehaald? Hier staat de PIN en PUK code op. Ik help jou anders ook graag verder. Mag ik via een privebericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummeen jouw geboortedatum? Hartelijk dank alvast! 😊
Goedemorgen @Harry Thissen Heb jij het kaartje nog waar jij jouw Ben simkaart uit hebt gehaald? Hier staat de PIN en PUK code op. Ik help jou anders ook graag verder. Mag ik via een privebericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummeen jouw geboortedatum? Hartelijk dank alvast! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.