Skip to main content
Beantwoord

e-sim

  • December 6, 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Cindy Z

Tijdens het installeren van de e-sim op mijn Samsung heb ik hem per ongeluk heb ik deze ook weer van mijn telefoon verwijderd. Via de app kan ik kiezen om ‘over te stappen op e-Sim’ en een verificatiecode per sms laten toesturen. Alleen ik kan de activeringscode vanwege het verwijderen van de nieuwe e-Sim niet ontvangen. Zouden jullie deze via e-mail kunnen toesturen?
 

Beste antwoord door Donavan

Hallo ​@Cindy Z,

Geen probleem, ik kan ervoor zorgen dat je een nieuwe E-sim ontvangt. Daarvoor heb ik wel je klantgegevens nodig. Stuur deze via het contactformulier of een privébericht, dan maak ik het in orde.

Groet,

Ben | Donavan

1 reactie

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 8, 2025

Hallo ​@Cindy Z,

Geen probleem, ik kan ervoor zorgen dat je een nieuwe E-sim ontvangt. Daarvoor heb ik wel je klantgegevens nodig. Stuur deze via het contactformulier of een privébericht, dan maak ik het in orde.

Groet,

Ben | Donavan