Skip to main content
Antwoord

e-sim maakt geen verbinding met het netwerk

  • October 17, 2025
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb gisteren op mijn nieuwe iPhone mijn e-Sim geprobeerd te activeren. De activatie lijkt gelukt, maar hij maakt geen verbinding met het netwerk. Ik heb bij mobieldatanetwerk de APN naar ‘internet.ben’ aangepast, meerdere keren herstart, mobiel nummer handmatig ingevoerd en vliegtuigmodus een minuut aanzetten en weer uitzetten. Maar nog steeds geen verbinding.. wat nu? Heb nu geen telefoon en geen mobiele data… 

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Tumki,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je al geholpen bent geworden door mijn klantenservice.

Mocht je nog wat aan tegen lopen, verneem ik van je.😊

 

Lieve groeten,

Steyanie 

2 reacties

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 20, 2025

Inmiddels opgelost door de klantenservice van Ben  👍


Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@Tumki,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je al geholpen bent geworden door mijn klantenservice.

Mocht je nog wat aan tegen lopen, verneem ik van je.😊

 

Lieve groeten,

Steyanie