Skip to main content
Antwoord

E-SIM zorgt ervoor dat ik niet meer kan bellen en sms'en

  • November 15, 2025
  • 6 reacties
  • 23 keer bekeken

Hallo ik dacht dat het dus mogelijk was om naast mijn fysieke simkaart van Ben, een esim toe te voegen. Ik had eerst gebeld met de klantenservice die bevestiging gaf, dat dit mogelijk is. Ik heb me zelden zo naar gevoeld, nadat ik de eSim op het 2e toestel had geplaatst was de fysieke sim onbruikbaar. Die dus in mijn hagelnieuwe S24 fe zit.

Om een lang verhaal kort te te maken. Ik kan mijn e-sim niet activeren. Er ging wat mis Ik heb dus geen mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen, maar ik heb geen andere manier om mijn e-simkaart werkend te krijgen.

 

Kan iemand mij helpen met deze nachtmerrie. 😕

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@SYLOBAMA,

 

Bedankt voor je bericht.

Wat fijn dat het reeds gelukt is met je eSIM.

Normaal gesproken is het ook mogelijk dat mijn klantenservice je eSIM kan activeren, wanneer het je niet zelf lukt.

Ik wens je een hele fijne woensdag verder toe!

 

Lieve groeten,

Steyanie

6 reacties

  • Ben goed bezig
  • November 15, 2025

Het is niet geheel duidelijk:

Begrijp ik goed dat je twee toestellen hebt, met de fysieke sim in de ene, en de e-sim in de andere, die beide hetzelfde nummer hebben?
 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 15, 2025

Ja inderdaad ik heb een Galaxy S24fe en een Galaxy A54, maar zoals ik al eerder zei: m'n idee was de A54 te voorzien van de Esim en de fysieke sim te gebruiken in de S24fe... Volgens de klantenservice moest dit mogelijk zijn. Vervolgens activeer ik de Esim op de A54 so far so good... Alleen heeft de S24fe geen mobiel netwerk meer. Ik heb in paniek een nieuwe Esim aangevraagd in de app op de S24fe en gedownload.Alleen ik ben uitgelogd uit de BEN

app. En door de 2 traps verificatie kan ik niks meer geen sms ontvangen, en geen sms pdontvangen om de Esim terug te zetten naar deS24fe…

Dus ja wat nu, weekend en geen klantenservice is bereikbaar. 

Vandaar dat ik m'n geluk hier beproef.

Gr Syl 


  • Ben goed bezig
  • November 15, 2025

Het is niet mogelijk om dezelfde sim (of het nu een e-sim en/of een gewone is) op twee telefoons te hebben. Je kunt wel twee (e-)sims hebben, maar dat zijn dan aparte nummers/abonementen.

Ik ben bang dat je dit alleen mbv de klantenservice kunt oplossen, tenzij het lukt om de e-sim op de telefoon te installeren die je het liefste gebruikt.


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 15, 2025

Ja idd ik hoop dat het snel maandag is.. 😕


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • November 20, 2025

HALLO, Klantenservice maandag gelijk gebeld. Nieuwe eSim gedownload en ditmaal Wel op het juiste toestel. 😂 😘 


Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 3, 2025

Hoi ​@SYLOBAMA,

 

Bedankt voor je bericht.

Wat fijn dat het reeds gelukt is met je eSIM.

Normaal gesproken is het ook mogelijk dat mijn klantenservice je eSIM kan activeren, wanneer het je niet zelf lukt.

Ik wens je een hele fijne woensdag verder toe!

 

Lieve groeten,

Steyanie