Skip to main content
Beantwoord

Elke keer pincode simkaart intoetsen?

• 16 januari 2019
  • 2 reacties
  • 550 keer bekeken

Ik merkte net dat ik de code van mijn simkaart in moet toetsen als ik mijn telefoon een keer uit en aan zet. Kan ik dat uitzetten? Ik heb die code niet altijd bij de hand en bij mijn vorige provider was dat ook niet nodig.

Beste antwoord door Friesian

De wel/niet vraag om de pincode kun je aan-/uitzetten bij instellingen, beveiliging op je telefoon.

Denk er wel aan dat deze beveiliging onuitgenodigde mensen van je telefoon houdt.
Bekijk origineel

2 reacties

Friesian
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+4
  • Super User
  • 108 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2019
De wel/niet vraag om de pincode kun je aan-/uitzetten bij instellingen, beveiliging op je telefoon.

Denk er wel aan dat deze beveiliging onuitgenodigde mensen van je telefoon houdt.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 17 januari 2019
Imageven schreef:
Ik merkte net dat ik de code van mijn simkaart in moet toetsen als ik mijn telefoon een keer uit en aan zet. Kan ik dat uitzetten? Ik heb die code niet altijd bij de hand en bij mijn vorige provider was dat ook niet nodig.

Bedankt, heb het aangepast in mijn telefoon. Dacht dat het een instelling was via Ben.

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen