Skip to main content
Antwoord

eSim activeren lukt niet

  • September 14, 2025
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo,

ik heb zojuist via de Ben app een eSIM aangevraagd voor mijn bestaande abonnement. Vrijwel meteen de e-mail met bevestiging en QR-code ontvangen. Het toevoegen is volgens mij goed gegaan, maar het lukt niet om de eSIM te activeren. Toestel betreft een iPhone 12 met de meest recente updates. Het opnieuw scannen van de QR-code geeft aan dat activeren niet is gelukt, toestel meerdere malen opnieuw opgestart zonder effect. De fysieke simkaart lijkt wel nog te werken. Kan iemand mij hierbij helpen?

Beste antwoord door didel

Met een telefoontje naar de klantenservice was het vanochtend uiteindelijk snel geregeld, en ik ben weer helemaal online met de eSIM. Dank voor het antwoord!

2 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • September 15, 2025

Hoi ​@didel,

Onwijs balen dat het je niet gelukt is met het activeren van je eSIM. Ik help je graag verder hiermee!

Kun je mij een privé bericht sturen en graag ook deze gegevens aangeven:

-06 nummer

-voorletters en achternaam

-geboortedatum

-postcode en huisnummer

 

Groetjes,

Steyanie 

 


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • Antwoord
  • September 15, 2025

Met een telefoontje naar de klantenservice was het vanochtend uiteindelijk snel geregeld, en ik ben weer helemaal online met de eSIM. Dank voor het antwoord!