Dat is een hele goede vraag LouisD! Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen. De reden waarom jij deze diensten niet kunt blokkeren is omdat deze niet worden ondersteund door jouw Ben simkaart, je kunt hier geen gebruik van maken ;)
Verder kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht voor het bellen naar een betaald telefoonnummer (0900,0909,0906), het versturen van een MMS bericht en voor het bellen vanuit Nederland naar een buitenlands telefoonnummer.
Klopt dit antwoord nog steeds?
Hoi! Begrijpelijk dat je dit wilt weten. Er is wel iets nieuws bijgekomen. Je kunt aankopen in de Play Store/Appstore afrekenen via je Ben factuur. Zo kun je zonder credit card of andere betaalmethodes apps, boeken en nog veel meer aanschaffen. De kosten worden op je volgende Ben factuur in rekening gebracht. Ik hanteer hierbij een limiet van €70 per aankoop en €250 per maand om je te beschermen tegen fraude en onbedoelde aankopen.
In het begin van de week had ik de optie om te betalen met sim maar nu staat er dat ik een klant van ben moet zijn om dat te gebruiken terwijl ik gewoon een klant ben
Hoi! Wat vreemd dat het niet is gelukt. Heb je het nogmaals geprobeerd?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.