Skip to main content

Mijn simkaart is een paar dagen geleden (5 oktober) plots gestopt met werken. Er lag nog een reserve simkaart thuis, deze was niet meer bruikbaar maar dat wisten we toen nog niet. Ik heb deze geprobeerd te activeren, dacht dat ik de huidige moest blokkeren om de volgende te activeren. Dus de simkaart die et toch al niet meer deed heb ik geblokkeerd. Daarna hebben we een nieuwe simkaart aangevraagd, deze is vandaag binnen gekomen. Ik heb deze geactiveerd, nu is deze nieuwe simkaart ook meteen weer geblokkeerd en niet bruikbaar. Nergens kan ik vinden hoe ik deze kan deblokkeren, de informatie die ik vind is niet van toepassing (ik kan de pukcode nergens invoeren, er is op de ik ben pagina ook geen deblokkeer knop of instructie) Wat kan ik dan doen? 

Hoi @MikeG  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Sorry nog voor de late reactie. Inmiddels heb jij al gebeld naar 0900 0401405 en heeft mijn collega van onze klantenservice de blokkade verwijderd zodat de nieuwe geactiveerde simkaart weer werkt. Ik wil jou een hele fijne dag wensen Mike! 


Mijn simkaart staat nog steeds als geblokkeerd aangegeven op de ik ben pagina. Ook ontvang ik geen mobiele data en kan ik niet bellen. Het probleem is dus nog niet opgelost. Ik ben zelf niet in staat te bellen, dus dit doet iemand anders voor mij. Toen hun belde werd ze verteld dat ze de blokkade niet konden opheffen en dat alleen degene onder wiens naam het abbonement staat dat kon doen. Bellen is steeds best lastig, omdat dit alleen kan tijdens tijden waar men aan het werk is. 

Omdat ik dit zo snel mogelijk opgelost wil hebben (het duurt al 5 dagen) zoek ik hier naar een oplossing én zal er gebeld worden wanneer dit kan. Veel dank voor het antwoord.


@MikeG Wat vervelend dat het nog niet werkt. Maak je geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan kijk ik dit graag voor je na.


Reageer