Skip to main content
Hoi, sinds gistermiddag heb ik geen netwerk service. Ik kan niet bellen of mobiel internetten. Ik kan wel gebeld worden. Ik kan heb de telefoon al opnieuw opgestart, simkaart gecontroleerd etc.

Is er een storing? De facturen zijn ook netjes betaald.

Groeten Marco
Hi Marco. Heb je al eens geprobeerd jouw simkaart opnieuw te plaatsen? En heb je sinds gisteren iets veranderd aan de simkaart?
Hoi Romy,

Ik heb de simkaart er gisteren uit gehaald en weer opnieuw geplaatst, maar dat was nadat ik geen netwerk meer had
Hi Marco. Sorry voor deze late reactie. Heb je jouw netwerkinstellingen al eens handmatig ingesteld?
Ik heb met de klantenservice gebeld, maar die kwam er ook niet uit. Uiteindelijk moest ik online een formulier invullen zodat de technische dienst aan de slag kon.

Na een dag of drie deed alles het weer.

Wel een beetje omslachtig en jammer dat ik niet even een berichtje van de technische dienst/klantenservice heb gehad.

Maar goed, alles werkt weer zoals het hoort 😊
Ik kan me voorstellen dat het fijn is om terugkoppeling van mijn collega's te krijgen. Ik heb gezien dat ze jou inmiddels een e-mail hebben verstuurd. Toen je jouw bericht schreef waren zij nog niet klaar met jouw dekkingsklacht. Daarom had je nog geen bericht gehad.

Reageer