Beantwoord

Geen service

  • 9 mei 2019
  • 3 reacties
  • 374 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de simkaart herhaaldelijk geïnstalleerd maar toch blijft er ''geen service'' staan.
Is mijn simkaart wel geactiveerd? Wat kan ik nu het beste doen?

Groetjes,
Roy
icon

Beste antwoord door Romy 10 mei 2019, 12:43

Hi Roy! Jouw simkaart is nog niet geactiveerd omdat je bij jouw bestelling hebt aangegeven je nummer mee te willen nemen. Echter hebben we dit verzoek nog niet binnen. Je kunt dit regelen in jouw Ik-Ben omgeving! Tot die tijd kan ik wel jouw tijdelijke nummer (op de simkaart vermeldt) voor je activeren als je dit wilt. Dat betekent wel dat jouw Ben abonnement van start zal gaan. Laat me even weten of je dit wilt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Roy! Jouw simkaart is nog niet geactiveerd omdat je bij jouw bestelling hebt aangegeven je nummer mee te willen nemen. Echter hebben we dit verzoek nog niet binnen. Je kunt dit regelen in jouw Ik-Ben omgeving! Tot die tijd kan ik wel jouw tijdelijke nummer (op de simkaart vermeldt) voor je activeren als je dit wilt. Dat betekent wel dat jouw Ben abonnement van start zal gaan. Laat me even weten of je dit wilt.
Dag Romy, voor mij is het niet meer nodig om mijn oude telefoonnummer te behouden. Het nieuwe nummer mag van mij geactiveerd worden.

Groetjes,
Roy
Reputatie 4
Badge +6
Hi Roy,

De simkaart is geactiveerd! Geniet van je abonnement.

Reageer