Skip to main content
Antwoord

Geen service

  • May 9, 2019
  • 3 reacties
  • 404 keer bekeken

Hallo,

Ik heb de simkaart herhaaldelijk geïnstalleerd maar toch blijft er ''geen service'' staan.
Is mijn simkaart wel geactiveerd? Wat kan ik nu het beste doen?

Groetjes,
Roy

Beste antwoord door Romy

Hi Roy! Jouw simkaart is nog niet geactiveerd omdat je bij jouw bestelling hebt aangegeven je nummer mee te willen nemen. Echter hebben we dit verzoek nog niet binnen. Je kunt dit regelen in jouw Ik-Ben omgeving! Tot die tijd kan ik wel jouw tijdelijke nummer (op de simkaart vermeldt) voor je activeren als je dit wilt. Dat betekent wel dat jouw Ben abonnement van start zal gaan. Laat me even weten of je dit wilt.

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • May 10, 2019
Hi Roy! Jouw simkaart is nog niet geactiveerd omdat je bij jouw bestelling hebt aangegeven je nummer mee te willen nemen. Echter hebben we dit verzoek nog niet binnen. Je kunt dit regelen in jouw Ik-Ben omgeving! Tot die tijd kan ik wel jouw tijdelijke nummer (op de simkaart vermeldt) voor je activeren als je dit wilt. Dat betekent wel dat jouw Ben abonnement van start zal gaan. Laat me even weten of je dit wilt.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • May 10, 2019
Dag Romy, voor mij is het niet meer nodig om mijn oude telefoonnummer te behouden. Het nieuwe nummer mag van mij geactiveerd worden.

Groetjes,
Roy

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • May 13, 2019
Hi Roy,

De simkaart is geactiveerd! Geniet van je abonnement.