Hallo,
Ik heb de simkaart herhaaldelijk geïnstalleerd maar toch blijft er ''geen service'' staan.
Is mijn simkaart wel geactiveerd? Wat kan ik nu het beste doen?
Groetjes,
Roy
Bladzijde 1 / 1
Hi Roy! Jouw simkaart is nog niet geactiveerd omdat je bij jouw bestelling hebt aangegeven je nummer mee te willen nemen. Echter hebben we dit verzoek nog niet binnen. Je kunt dit regelen in jouw Ik-Ben omgeving! Tot die tijd kan ik wel jouw tijdelijke nummer (op de simkaart vermeldt) voor je activeren als je dit wilt. Dat betekent wel dat jouw Ben abonnement van start zal gaan. Laat me even weten of je dit wilt.
Dag Romy, voor mij is het niet meer nodig om mijn oude telefoonnummer te behouden. Het nieuwe nummer mag van mij geactiveerd worden.
Groetjes,
Roy
Groetjes,
Roy
Hi Roy,
De simkaart is geactiveerd! Geniet van je abonnement.
De simkaart is geactiveerd! Geniet van je abonnement.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.