vandaag is mijn nieuwe Sim-only abonnement bij Ben ingegaan (met nummerbehoud). Simkaart is ontgrendeld. Krijg de melding "geen service" .
Ook de simkaart van de "oude" provider geeft "geen service".
Kan dus helaas niet bellen.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb een ander simkaartnummer:
8931162112901792197
Misschien is het probleem dat dit mijn twee toegezonden simkaart is. De eerste heb ik nooit ontvangen
Hartelijk dank & groet
Goedemorgen,
Ook ik heb geen service bij mijn nieuwe simkaart. Ik heb wel nummerbehoud aangevraagd maar de verificatiecode krijg ik dan niet omdat ik geen service heb. Kun je helpen?
Tamara
Hi Tamara! Leuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten! Omdat je voor nummerbehoud hebt gekozen moet deze eerst uitgevoerd worden voor jouw simkaart kan worden geactiveerd. Echter kunnen wij enkel een actief nummer overzetten! Is jouw nummer wat je wilt behouden nog actief bij de voorgaande provider? Dit is wel de bedoeling!
Beste Romy,
Dan denk ik dat het nummer niet meer actief is. Dan geen nummerbehoud, wat moet ik nu doen? Kunnen jullie haar nieuwe nummer op actief zetten?
Tamara
Hi Tamara. Ik heb het nummer voor je geactiveerd. Je kunt het nummer op de Ben simkaart vandaag nog gebruiken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.