Skip to main content
Beantwoord

Geen service iPhone 6s

  • 6 maart 2019
  • 7 reacties
  • 351 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties
Ik heb een refurbished iPhone 6s aangeschaft voor mijn dochter ter vervanging van haar iPhone 5. Ze heeft al een werkend Ben-abonnement. Als ik Ben-simkaart in de 6s stop geeft deze “geen service”. Als ik de simkaart in mijn 6s stop doet alles het zoals het hoort. Mijn Vodafone simkaart in de refurbished 6s doet het ook. Lijkt met dat er iets niet in orde is met de simkaart of dat er een andere oorzaak is. Ik zou graag weten wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen is!

Beste antwoord door Romy

Wanneer jouw Ben simkaart wel werkt in een ander toestel kan het zijn dat er een simlock op het toestel zit. Ik wil je adviseren dit na te gaan bij het verkooppunt.
Bekijk origineel

7 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 7 maart 2019
Hi bask. Oei, dat is niet geheel de bedoeling natuurlijk. Klopt het dat de Ben simkaart wel in jouw eigen toestel werkt?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 7 maart 2019
Ja dat klopt, al duurt het wel heel lang voordat er verbinding gemaakt wordt en is het soms nodig om te schakelen met airplane modus. En mijn simkaart (vodafone) werkt wel in het refurbished toestel. De combinatie ben-simkaart en deze iPhone 6s werkt op de een of andere manier niet.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2019
Wanneer jouw Ben simkaart wel werkt in een ander toestel kan het zijn dat er een simlock op het toestel zit. Ik wil je adviseren dit na te gaan bij het verkooppunt.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 7 maart 2019
Dat is niet logisch, aangezien andere simkaarten wel werken. Bovendien wordt de simkaart in zijn geheel niet weergegeven en dat is nu deels wel het geval...

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 8 maart 2019

Hoi Bask, zou je  via dit topic eens willen proberen te volgen en kijken of dat werkt?


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 3 reacties
  • 9 maart 2019
Inmiddels is het probleem opgelost! De iPhone hebben we mogen omruilen voor een werkend exemplaar. Kennelijk was er iets mis met de antenne. Mijn dochter is dolblij inmiddels!

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 13 maart 2019
Hoi Bask,

Superfijn om te lezen dat jouw dochter dolblij is🤗 Als zij blij is zijn wij ook blij! Ik wens haar heel veel plezier met het toestel.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen